Khamis, 19 Ogos 2010

BAB 9 : tahun 2010 yang pelbagai

setelah lama tak aktif akaun ny.. aku nak mulekan semula.. bab tahun 2010.. sekarang da ramadan .. aku setakat ny da puasa penuh. xnak ar tingal2.. malas nak ganti,...
pada 27/7/2010.. hidup aku mula ceria dengan adanya peneman hidup aku... dia aku jumpa secara tidak sengaja semasa trip ke port dickson.. tak sangka dia akan hadir dalam hidup aku.. tapi ....
dugaan bulan puasa mula kembali... aku mula ada krisis dgn dia.. tempoh aku bersama dengan dia baru 3 minggu dan 3 hari.. aku tahu dia banyak keje di kolej... but... takkan xda masa untuk aku.. rambut semua hitam .. hati lain2.. aku tau semua tu.. masuk hari ni.. aku da jarang cntct dia.. di atas request dia sendiri.. sejak tu jiwa aku kosong.. moody sentiasa... dan selalu lepas call dia.. akan aku ungkapkan ILY dan dia akan cakap ILYTOO.. but... now.. aku mcm angau seorang diri.. mengharapkan benda yang belum tentu akan dapat....

tapi aku tetap akan sygkan dia...


Tiada ulasan: