Jumaat, 14 Januari 2011

BAB 31 : Minggu ke 3 menjadi pelajar

Sudah genap 3 minggu aku kembali belajar..
agak2 kepalaku ini akan kembali serabut selama 3 tahun yang akan
datang.... dugaan2...

Kitaran hidup aku di UiTM...

  • 6 pagi - bangun pagi dan solat subuh
  • 7pagi - mandi dan siap2 dulu
  • 7.45- baru ke kelas..hahaha
  • 8pagi - 12 tengahari.. - Kelas yang berpanjangan.......
  • 12-2 petang..- biasa aku lepak kat Pusat Islam@masjid smntara tunggu solat zohor...
  • 2-6petang... - kelas kembali.....Zzzzzzzzz
  • 6ptg - kalau rajin lepas solat asar aku trn padang.. jog or pegi gym..
  • 7mlm- baru nak p mandi..hahaha
  • 7.30mlm - solat magrib dan mengadap assigment hingga kul 10mlm
  • 11.00 - Ini waktu aku merehatkan kepalaotakku yang serabut setelah seharian bekerja..hahaha@@ Online =D
  • 1.00 - Mengadap bantal dan tido..hahaha
tapi bila difikirkan balik... time aku belajar Senibina dlu lagi teruk. 4 pg x tido lagi.. erm maybe ak baru part 1 ... xbanyak assigment.... hu3....

Motto : Belajar + Konvo + Kerja + kAwin..hahahhaa


Tiada ulasan: