Rabu, 23 April 2008

Bab 2 : Mulakan hari dengan ceria

Assalamualaikum. hari ni aku rasa ceria. aku pon tak tau nape... mungkin semalam aku telah meluakan perasaan aku ke internet kot... sekarang, pukul 10.20 pagi, hari khamis. aku berada di dalam library untuk mencari bahan assigment. Modul pembangunan diri ... Organisasi
aku kene cari tentang crta organisasi Uitm dan visi ,misi dan lain-lain. member-member aku yang lain telah keluar coz diorang tu perokok. nasib baik aku tak isap rokok.. aku hairan ar.. kenape orang suke isap rokok eh?
mungkin kalo mereka isap rokok merekan leh tenangkan perasaan kot.. assigment ni kene anta 2.5.2008

aku nak anta awal,nanti dapat markah bonus , tapi kawan2 aku cakap aku ni berlagak,? berlagak?
aku pon tak tau.
aku just cakap jer yang aku leh wat tugasan ni sorang2. tapi dornag tuduh aku berlagak pulak. aduh.. pempuan2...

tapi takpe, mungkin dorang ingat aku cakap besar je kot. em oklah aku nak log out... nak masuk kelas lukisan .
nak wat final projek, esok kene anta, jika ada tersalah taip atau tersalah kata, maapkan aku k.

kalo aku online, mungkin aku akan posting lagi k.. wassalam~~~



tempat : perpustakaan kolej
tarikh : 23.4.2008
jam : 10:30 pagi

Yang menulis,

Arief.....

Tiada ulasan: