Rabu, 23 April 2008

~My BlOg~My OwN~My LiFe

Nama aku Muhammad Syarifudin Bin Mazlan. Lahir pada 10 jun 1989. Aku adalah seorang yang simple,suka musik terutama musik indie and rock. Aku mudah tension bila aku ada masalah. cara untuk mengatasi tension aku ialah mengadap komputer n surf. bermain game counter strike juga satu hiburan bagi aku. dengan bermain game ini, aku boleh membunuh seberapa ramai orang yang aku suka. Aku juga gemar merayau. Contohnya baru-baru ini aku telah pergi ke kuantan pahang. Aku puas setelah menjelajahi sesuatu tempat. Kenderaan bukan satu halangan bagi aku. Motor LC yang telah ku jelajahi ke utara. Mungkin pantai timur akan aku jelajahi apabila aku cuti semester nanti. Aku seorang yang pendiam, tetapi bila aku marah, aku akan mendiamkan diri aku tanpa berbuat apa-apa. walaupun aku aktid dalam aktiviti kaunseling yang dianjurkan di kolej, aku gagal memotivasikan diri aku sendiri.Aku telah dua kali gagal bercinta dan nekad tidak akan bercinta lagi. tetapi allah maha besar, aku membatalkan niat aku itu. Aku akan belajar bersunguh-sunguh sehingga aku mendapat pekerjaan tetap dan baru aku mencari jodoh aku. Tetapi jika jodoh aku sampai awal apa salahnya. Inilah kali pertaa aku menulis blog, selama ini aku hanya menmbaca blog orang lain. tidak terlintas pon untuk membuat blog sendiri, setelah emndapat nasihat dari kaunselor kolej aku, aku telah membuat blog ini. Dia mencadangkan kepada aku kerana aku sering gagal meluahkan perasaan aku kepada kawan-kawan sekolej ataupon sahabat baik aku sendiri. sebenarnya bila aku pergi kursus pemimpin rakan siswa, kaunselor dai UITM berkata jika kita tidak meluahkan perasaan yang terpendam dalam hati, masalah kita akan menjadisemakin teruk.Selamat membaca BLOG aku yang merupakan Diari utama aku sepanjang umurku uang meningkat ke 19 tahun. Wassalam~~~

Tiada ulasan: