Rabu, 23 April 2008

Hari yang malang

Hari ini adalah hari yang paling boring dalam hidup aku. Pagi-pagi lagi motor aku dah buat masalah. Kenelah aku setting "mainjet" balik.
Apabila kat kolej pula, lecturer aku marah-marah coz member2 aku buat bising.

Dorang macam tak dengar jer lecurer aku tu tegur.

Dengan aku sekali kene marah. Aduh rasa macam kene sekolah balik. Ashik-ashik kene marah. Tensionnye. Bila balik rumah sewa lak aku mengadap laptop aku, wat assigment sains yang kene hantar esok. Dahla aku kene marah, pastu wat assigment laptop wat hal lak. Habis .... hancur... nak tak nak kene wat balik .. Aduh. peningnye kepale ni..

tapi takpe.mungkin semester depat aku mungkin dapat mengatasi masalah tension aku ini..siapa tahu.. Untuk pengetahuan korang, next semseter aku dah kene latihan industri kat JABATAN KERJA RAYA muar, bahagian bangunan. Abislah aku , mesti ayah aku suruh aku wat banyak keje. Member-member aku cakap untung bapak aku keje sane. Pada aku apenye yang untung.. kene wat banyak keje adelah. kelas hari ini abis awal coz petang ada kokurikulum... aku berpakat ngan member-member aku, ale dan kabong wat tugasan untuk final projek.Ari jumaat kene anta...

Bila aku balik dari kolej dalam kul 5, aku lihat member aku semua telah tiada. mungkin dorang cari tempat LI kot.. Next week dah kene confirmkan.. sekarang kul 8.53 mlm.aku online kat petronas merlimau melaka coz ada wifi free.. oklah.. da nak ujan ni... jumpa lagi pada hari esok.. Wassalam

Tiada ulasan: