Selasa, 16 November 2010

Bab 13 : Selamat Hari raya haji & memasak~~

Hari ini, 16.11.2010, agak kebosanan. mengadap internet, laptop..
eh same ar dua benda tuh..hu3. UNtuk hari raya ni, ibu aku masak rendang ayam ,
Lodeh dan sambal kacang~~~ my feveret tuh.. aku kena beli bahan2 untuk
memasak.. dalam 4 atau 5 jenis, aku dah lupa.. yang aku ingat kacang panjang, lengkuas, kobis..
dah dekat akhir tahun ni effect angin monsun timur laut mendatangkan kesan,.
cuaca sentiasa mendung... tiada lagi aku tercegat di tanjung emas tuh nak ambik
gambar sunset.. em xpe2.. next time ada =D

Photobucket
saya mau ini semua masuk dalam bakull.. xmoh bayar~~kui3

Photobucket
shopping seorang diri di econsave

petang tadi aku pegi ke merlimau dengan andy@pendi, selaku kawan classmate aku
dulu, nak ambik Ika, dia baru balik dari kursus CIDB kat Johor Bahru
Masa aku sampai boleh pulak dia cas HP kat pondok Guard, nasib baik guard tuh
sporting..hehehe
Dengan perancangan untuk menyelesaikan masalah dalam kepala yang makin
memeningkan, aku , pendi dan ika pergi berkarok di suara OK, Giant muar
TIada 1 atau 2 lagu.. terus letak 1 Jam, berkarok ..
agak best gak memekak dalam tuh..
Jinbara - Patri
Aris _ terhenti Lamunan
Dewa - Risalah Hati

Aku pnya suara agak pecah2 disebabkan lagu jinbara tuh.. dah ar ingat2 lupa lagu tuh
hentam keromo jelah..hahaha

Photobucket
pemilihan lagu oleh Ika

Photobucket
buat muka tekejut sambil pendi menyanyi lagu MAY

Photobucket
beberapa minit yang tinggal~~~

Btw, Selamat hari raya Aidiladha
Sembelih lembu, makan sup.. masyuk~~
=D


Tiada ulasan: