Rabu, 24 November 2010

BAB 21 : Hari pertama di perak

Pagi ahad yang indah, itu yang boleh aku gambarkan...
cuaca amat baik, boleh aku dengan family aku berjalan2 di sekitar bandar ipoh

Photobucket
pandangan dari bilik hotel

Photobucket
agak terang

Photobucket
bilik hotel ku di hotel fairmont

Photobucket
tombol lift agak antik ala2 80an

misi pertama = bersarapan..
aku ingat nak bersarapan di warung mee yang dihidangkan ala2
chinese style.. ad mee kari, mee kicap , mee sop..
dan segala2 jenis sup ada jual kat sane

but aku telah tesilap jalan.. dan berubah rancangan
ke pasar karat ipoh dulu..hehehe

pasar karat boleh dikatakan syurga bagi penggemar barangan antik
dari botol2 lama cap coke sehingga motor antik ada kat sini
kan bandar ipoh Oldies sikit.. =)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

hasil2 dicandid oleh aku.hu3

LOkasi seterusnya... makan tengahari = NAsi Vangey Di Ipoh


Tiada ulasan: