Selasa, 16 November 2010

BAB 14 : Terbaca mengenai budaya Clubbing masyarakat tinggal di Kota-kota besar

Aku telintas untuk tulis blog pasal perkara ini sebab aku terbaca dalam blog ini http://amenoworld.blogspot.com/2010/11/menarik-malam-ini-gambar-bogel-yang.html .. Yang menghairankan aku, kenapa yang seseorang yang mempunyai Binti atau Bin di dalam kad pengenalan mereka sanggup menganjurkan event sebegitu rupa.. agaknya betul orang cakap, semakin dunia maju, manusia makin mundur, tidak memikirkan keburukan, hanya mengikut budaya barat yang haprak~!. Pada masa aku belajar dulu, tak pernah terlintas dalam kepale otak aku ni nak masuk Club2 ny.. mungkin pada aku, mereka yang pergi ke sana ingin melepaskan tekanan belajar.. tapi kalau nak difikirkan balik, boleh ke tenangkan fikiran>?? dengan mendengar muzik2 bingit di dalam club, dah ar masuk kene bayar.. Nilainya aku x pasti..

Arak dan Air Kencing Setan.. Ini aku lagi heran, maybe sape yang minum tuh nak tunjukkan diri dia sudah hebat,. dengan membuat salah satu dosa besar, mereka berbangga dengan mengupload gambar mereka bersama botol air kencing setan itu tanpa berasa malu. pada aku , mereka telah mendedahkan kejahilan diri mereka . Bagi 1 dunia melihat mereka sebagai orang yang telah terpesong jauh, tetapi masih ada jalan taubat.

Photobucket
Air yang dibanggakan oleh masyarakat sonsang yang gemarkan hiburan di kota2 besar

Photobucket
tiap2 kali keluar drama di tv, mesti tempat club yang agak terkenal di BUkit bintang ini ditunjukkan di kaca televisyen

Photobucket
Melaka Club house???? Bagus MBMB buat duit gune hasil haram~

Photobucket
CLub yang agak femes kot.. penuh dengan gejala2 tidak sihat

Photobucket
Dalam club macam2 boleh jadi.. bermulanya masalah remaja bermula dari tempat2 macam ni

Photobucket
Photobucket
Diharapkan dapat dibuka pintu hati taubat bagi mereka~~ sebelum terlambat - Amin~~

Tiada ulasan: