Selasa, 12 April 2011

Bab 38 : Pengalaman terkumpul di UiTM Segamat Part 1


dah banyak kali aku try nak update blog ni tapi ashik terlupa aje.. bz dengan assignment, test, tutorial... hampeh sungguh.. tapi tiba-tiba lak aku rasa rajin nak update.. tapi aku lebih suka upload gambar dari taip... pelik kn aku ny..huhuhu..

bangunan kat bawah ny aku paling malas nak daki... sebab selalu ada kelas kat sane.. so terpaksa lah.. bagi yang dah lama duk blajaq kat segamat ny dah tau ar betapa penatnye bila kene menapak dari blok kolej ke bangunan BK@ Bangunan Kayangan...
Ini adalah buku yang aku terpaksa bawak time BEL.. bagi yg tak tau BEL tuh ape.. Ermm... BEl tu Blaja BI aje ar.. senang cite.. rege nye dalam rm78.. agak rasa terkopak gak duit aku.. tapi yang paling menyesalnye sebab aku beli kamus ny adalah aku jarang pon guna sebab malas nak mencari dan menggodeh.. dah la banyak mukasurat... =D










Tiada ulasan: