Selasa, 12 April 2011

Bab 39 : Pengalaman terkumpul di UiTM segamat part 2

Bagi pelajar yang belajar kat uitm segaryangamat@segamat mesti selalu pekene nasi goreng koboi dengan ayam merah@ayam goreng.. aku selalu beli kat BLOK I@blok ILMUAN.. sebab murah.. gambar yg sebelah kiri ny bernilai RM3.00..hahaha
cukup untuk aku kenyang wat beberapa jam sebelum mkn malam.. but biasa ar hidup jadi student. Meggi cup tetap menjadi pojaan hatiku,,ahaha.....~!!!!!!! =D






Ini lak time kat DK1 @ di Bangunan Kayangan yng aku malas nak menapak tuh.. dah la takda susur gajah@laluan pejalan kaki.. kan menyusahkan ramai pelajar kalo nak ke kelas time hujan..hu3..











btw parking kat uitm segamat memang sempoi.. xpayah stiker pelajar pon.. aku ley parking. but kat kawasan khas ar berhampiran dengan pondok pakguard.. kampus2 yang lain aku xtau lak mcm mana suasana tempat parking NR@Non Resident











Ini lak kertas test pad bagi yang ambik under fact business.. tak tau lak ada kertas tespad ikut fakulti..hu3... tapi sorry ar sebab entry kali ny merepek sikit..hahaha

Tiada ulasan: