Khamis, 28 April 2011

Bab 47 : Review Filem Seru ~~~


Filem seru ni aku tgk pada hari first tayangan iaitu 28hb april 2011
aku beli tiket kul 10.30..

filem ini mengisahkan tentang satu kejadian yang tak disangka2..
1 produksi filem krew dowang kene histeria..
yang wat aku takut tgk cite ny ialah kesan GORE
ataupon darah.. yang agak banyak dalam scene ni..

penonton pasti tertanya2 ape yang akan berlaku apabila
menyaksikan filem ini..

dah menjadi trend skrg effect kamera@camcorder macam dipraktikkan
dalam filem Cloverfield tak lama dulu..
salah satu aku benci bile tgk cite2 hantu adalah
adanya lampu2 spotlight dlam hutan
dan asap.. mereka nak nampakkan ROL@rAy of light
pada aku, benda tu membuatkan cite tu jadi x realistik.
kan lebih bagus dorang pakai available light dari lampu2 biasa...
hurm....

3.5/5 rate aku untuk movie ini.. =D

Tiada ulasan: